Fredag

Tja bror! Blåste som fan idag när jag skulle hem, min paraply höll fan på att blåsa iväg...!! Drog hem en snabbis och laddade mobilen lite sen drog Jag med Sofia till centrum. Har märkt hur jävla tråkigt det är att shoppa så var inte där så länge men jag fick iaf med mig läppsyl, mascara, bh, trosor, sen lite nödvändiga saker ;) Dock skulle jag behövt köpa jeans oxå men orkade inte haha!
 
Imorn ska jag och sofia träffa oscar en stund och säkert nån fler ,inte träffat han sen midsommar så;) Sen på väg hem måste jag in på punkt shop i stan och köpa piercing, blir till tungan sen kanske till naveln oxå ;) Sen på kvällen ska jag sova hos Philip ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0